fbpx
  • Ma - Vr 8.00 - 18.00, Zat 10.00 - 17.00
  • Zutphenseweg 73, 7211EB Eefde
  • 0575 - 540 317

 

 

 

 

Voor algemene vragen kunt u (tijdens kantooruren) ook een WhatsApp-bericht naar ons sturen. Klik daarvoor op het logo van WhatsApp rechtsonderaan uw scherm.

Via WhatsApp kunnen berichten gestuurd worden, bellen kan alleen via het vaste nummer.

Voor het maken van een afspraak voor de werkplaats klikt op de link ‘Werkplaats afspraak maken‘ of bovenin op de button in het menu.

Mocht u onverhoopt toch met pech onderweg komen te staan en u heeft een Suzuki Service Card of Suzuki Service Card Extra, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de Suzuki Mobiliteitsservice via 020 851 22 72 of vanuit het buitenland via +31 (0)20 851 22 72.

Heeft u de pechhulp via Vakgarage Pechhulp? Dan kunt u contact opnemen via 088 877 81 84 of vanuit het buitenland via +31 (0)88 877 81 84.

Op werkdagen kunt u tussen 8.30 en 17.00 ook telefonisch met ons zelf contact opnemen via 0575-540317

Auto Service Eefde is op de volgende tijden geopend:

Werkplaats
Maandag-vrijdag 8:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Op zaterdag kunnen alleen kleine reparaties (zoals lampjes, lekke band etc.) uitgevoerd worden.

Showroom (verkoop)
Maandag-vrijdag 9:00-18:00
Zaterdag 10:00-17:00

Ons bedrijf is gelegen aan de Zutphenseweg 73 in Eefde (Gelderland) en makkelijk te bereiken via de N348 (doorgaande weg tussen Zutphen en Deventer). Via de kaart hieronder kunt u makkelijk zelf uw eigen route naar ons plannen!

Update 14 oktober 2020: Auto Service Eefde en de Corona-maatregelen

Wij, Auto service Service, nemen onze verantwoordelijkheid, u ook? Wel zijn er o.a. een aantal maatregelen en aandachtspunten:

  • Auto Service Eefde blijft met de normale openingstijden geopend. Wel verzoeken we u om alleen met een afspraak langs te komen of eerst even met ons te bellen.
  • Probeer u te houden 1,5 meter afstand regel.
  • Probeer een afspraak te maken voor zowel werkplaats als verkoop en niet zomaar binnen te lopen. Zo kunnen wij inschatten wanneer het het beste uitkomt om langs te komen zodat de wachttijd het kortste is.
  • Heeft u gezondheidsklachten? Kom dan niet, verplaats eventueel uw afspraak of bel ons om te kijken naar eventuele andere oplossingen.
  • Het advies is om een mondkapje of mondmasker te dragen.
  • Er staan minder stoelen in de wachtruimte en er zijn meerdere tafels om de 1,5 afstand te kunnen waarborgen. Onze voorkeur gaat er naar uit niet te wachten tijdens het onderhoud en/of reparatie.
  • Meekijken bij de werkzaamheden aan uw auto in de werkplaats is niet mogelijk.
  • Denk aan de hygiëne, was uw handen regelmatig en maak gebruik van de handalcoholflessen.
  • Probeer (kleinere bedragen) contactloos per pin te betalen en niet contant met papier/muntgeld.
  • APK-keuringen kunnen gewoon door blijven gaan.
  • Ook al is het leuk en gezellig, toch verzoeken wij u dat maar 1 persoon de auto komt brengen of halen en niet het hele gezin meekomt.

Bij vragen of advies verzoeken wij u vriendelijk om eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Wij snappen dat sommige regels niet altijd even makkelijk zijn, maar: "samen moeten we het doen!"

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

 

Team Auto Service Eefde