• Ma - Vr 8.00 - 18.00, Zat 10.00 - 17.00
  • Zutphenseweg 73, 7211EB Eefde
  • 0575 - 540 317

 

 

 

 

Voor algemene vragen kunt u (tijdens kantooruren) ook een WhatsApp-bericht naar ons sturen. Klik daarvoor op het logo van WhatsApp rechtsonderaan uw scherm.

Voor het maken van een afspraak voor de werkplaats klikt op de link ‘werkplaats afspraak maken‘ of bovenin op de button in het menu.

Mocht u onverhoopt toch met pech onderweg komen te staan en u heeft een Suzuki Service Card of Suzuki Service Card Extra, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de Suzuki Mobiliteitsservice via 020 851 22 72 of vanuit het buitenland via +31 (0)20 851 22 72.
Auto Service Eefde is op de volgende tijden geopend:

Werkplaats
Maandag-vrijdag 8:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Op zaterdag kunnen alleen kleine reparaties (zoals lampjes, lekke band etc.) uitgevoerd worden.

Showroom (verkoop)
Maandag-vrijdag 9:00-18:00
Zaterdag 10:00-17:00

Ons bedrijf is gelegen aan de Zutphenseweg 73 in Eefde en makkelijk te bereiken via de N348 (doorgaande weg tussen Zutphen en Deventer). Via de kaart hieronder kunt u makkelijk zelf uw eigen route naar ons plannen!

Update 2 mei 2020: Protocol Auto Service Eefde i.v.m. Coronavirus

Wij, Auto service Service nemen onze verantwoordelijkheid, u ook?

Wij nemen preventieve maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken. We zijn gewoon geopend en heten u natuurlijk van harte welkom, alleen geven we u voorlopig geen hand bij onze begroeting. Bij vragen en advies verzoeken wij u vriendelijk om eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Verder het vriendelijke verzoek u te houden aan de  landelijke RIVM richtlijnen als u een afspraak maakt of even langs wilt komen.

Wij vragen u zich te melden bij onze receptie. Hier zitten twee collega’s die al uw vragen beantwoorden.

  • Onze voorkeur gaat er naar uit dat wanneer u uw auto brengt voor onderhoud of een reparatie er niet op te wachten, maar deze aan het einde van de dag (of wanneer de werkzaamheden eerder klaar zijn) pas weer op te halen.
  • Normaliter kunt u tijdens het onderhoud of reparatie altijd bij de monteur in de werkplaats meekijken, maar dit is voorlopig helaas niet mogelijk.
  • Ook verzoeken we u dat 1 persoon de auto komt brengen of halen en niet het hele gezin meekomt.
  • Daarnaast verzoeken wij u na de reparatie of het onderhoud de factuur per pin te voldoen en dit niet met cashgeld te betalen.

Wij snappen dat sommige regels niet altijd even makkelijk zijn, maar: "samen moeten we het doen!"

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.